Tuesday, May 8, 2012

Este unic in lume: "Trupul meu s-a transformat singur dintr-unul de barbat, in unul de femeie"


Este unic in lume: "Trupul meu s-a transformat singur dintr-unul de barbat, in unul de femeie"



S-a simtit altfel inca de mic copil, iar in adolescenta a trecut prin schimbari uluitoare, care l-au facut unic in lume.


Ryan McKenna
, 19 ani, s-a visat tot timpul fata si s-a transformat intr-una in mod natural, fara nicio interventie chirurgicala. Se pare ca aceasta schimbare este rezultatul unui dezechilibru hormonal.




In adolescenta au inceput sa-i creasca sanii si trupul a inceput sa i se contureze asemenea unuia de femeie.
Acum, Ryan se imbraca si traieste ca o femeie si pune toate schimbarile prin care trece pe un dezechilibru hormonal: “Parca traiesc o poveste. Sunt intr-adevar norocoasa. Nu am avut niciodata par pe fata si nici marul lui Adam, iar formele mele sunt ca ale unei femei. Ca baiat, am fost tot timpul frustrat ca nu sunt fata, dar nu m-am asteptat sa devin una”.
Ryan, a carui voce este de femeie, se bucura de sustinerea totala a familiei. Tatal sau s-a impacat destul de greu cu situatia fiului, dar acum este obisnuit cu ideea.

Ryan, care si-a pastrat numele de baiat, povesteste: “Am fost tot timpul foarte feminin, iar oamenii credeau ca sunt homosexual. Insa nu era asa: eram, de fapt, o fata cu trup de baiat. La scoala eram in grupul fetelor si aveam discutii despre cum ne cresc sanii”.
Ryan McKenna se pregateste acum pentru o operatie de schimbare de sex.

No comments:

Post a Comment