Tuesday, May 22, 2012

A fost aleasa cea mai sexy in 2012. Top trei al celor mai dorite femei din lume.


A fost aleasa cea mai sexy in 2012. Top trei al celor mai dorite femei din lume.


Are 26 de ani si tocmai a primit titlul de cea mai sexy femeie din lume acordat de revista Maxim.
Bar Refaeli deschide topul Maxim al celor mai sexy femei din lume in 2012. De altfel, frumoasa blonda, fosta iubita a actorului Leonardo DiCaprio, nu a ezitat sa isi exprime incantarea pe contul sau de Twitter.

"Sunt fericita si onorata sa primesc acest titlu", a scris Bar, la scurt timp dupa ce a aflat vestea.

Pe locul doi s-a clasat actrita Olivia Munn, pozitie pe care a ocupat-o si in 2011.

Mila Kunis a urcat doua pozitii de pe locul cinci, anul trecut, pe locul 3 in 2012.

Katy Perry a iesit din top 3, clasificandu-se pe locul patru in top 100 cele mai sexy femei.

Olivia Wilde a intrat pe locul 5 in ierarhia celor mai dorite femei din lume.

O intrare de semnalat, pe pozitia 81, este cea a Pippei Middleton, cea care a ajuns in atentia presei mondene dupa nunta surorii cu printul William.

In acest an, revista Maxim a apelat si la voturile cititorilor pentru prima data.







S-a schimbat top-ul browserelor. Vezi cine domina Internetul si care e cel mai bun browser de mobil


S-a schimbat top-ul browserelor. Vezi cine domina Internetul si care e cel mai bun browser de mobil

Internet Explorer continua sa piarda teren in fata programelor similare.



Inevitabilul s-a produs: Internet Explorer a pierdut dupa lupte seculare primul loc in clasamentul celor mai folosite browsere. Google Chrome s-a pozitionat acum pe primul loc in top. Potrivit Statcounter, schimbarea liderului s-a produs saptamana trecuta.
Cele mai noi date facute publice de aceasta firma arata ca browserul de la Google a fost pentru prima saptamana din istorie pe locul intai. Top 5 al celor mai folosite browsere a fost completat de Firefox, Safari si Opera

Pentru Google a fost dublu succes, saptamana trecuta. Acelasi site a descoperit ca browserul mobil al companiei, Android Robot, a devansat Opera si a devenit cel mai popular browser de Internet pe mobil, in martie.
Primul moment in care Chrome a fost inaintea tuturor s-a petrecut in 18 martie, potrivit aceluiasi site de statistici. La data respectiva, timp de o zi, Chrome a fost cel mai folosit browser. 
Acum, expertii spun ca luna mai ar putea fi prima din istorie in care Google Chrome este deasupra tuturor.

Cel mai valoros brand din lume. Cine a inregistrat cea mai rapida ascensiune in top: 74%


Cel mai valoros brand din lume. Cine a inregistrat cea mai rapida ascensiune in top: 74%


Apple s-a mentinut anul trecut pe prima pozitie in topul celor mai valoroase branduri din lume, dominat de companiile din sectorul IT&C, arata un raport Millward Brown, agentie din grupul WPP, preluat de Reuters. 


 Valoarea brandului Apple a crescut anul trecut cu 19%, la 183 miliarde de dolari, reprezentand 37% din capitalizarea de piata a companiei, potrivit topului anual BrandZ al celor mai valoroase 100 de branduri din lume. 
Pe locul al doilea in top se regaseste IBM, care a avansat cu o pozitie dupa cresterea valorii brandului cu 15%, la 116 miliarde de dolari. 
Google a coborat cu o treapta, pana pe trei, inregistrand o scadere de 3% a valorii estimate a brandului, la 107,8 miliarde dolari. 
Pe locul al patrulea este McDonald's, urmat deMicrosoft, Coca-Cola, Marlboro, AT&T si Verizon. Marlboro a urcat o pozitie, pana pe sapte, in pofida campaniilor agresive impotriva fumatului derulate peste tot in lume. 
Top 10 este inchis de gigantul chinez China Mobile.
Sapte dintre primele 10 branduri sunt companii din sectorul IT&C. Directorul executiv al Millward Brown, Nick Cooper, a declarat pentru Reuters ca pozitia dominanta a acestora se datoreaza rolului transformational in societatea contemporana. 
Facebook, care s-a listat vineri la bursa Nasdaq de la New York, a inregistrat cea mai rapida ascensiune in top in 2011, brandul retelei de socializare urcand in valoare cu 74%, la 33,2 miliarde de dolari, pe locul al 19-lea in top.
Cum se estimeaza valoarea unui brand
Valoarea brandurilor este estimata de Millward Brown, pornind de la valoarea financiara a companiei sau a operatiunilor care contribuie la producerea si dezvoltarea brandului, combinata cu capacitatea fiecarei marci de a-si asigura loialitate. 
Cooper face o paralela intre dezvoltarea exploziva a sectorului tehnologiei si aparitia automobilului sau a avionului. 
"Atunci cand au aparut automobilele sau transportul aerian au avut un efect eliberator. Este randul sectorului tehnologiei", a explicat el. 

La 19 ani canta pe strazile Atenei, la 31 facea primul milion de dolari. Povestea artistului roman care a renuntat la muzica pentru afaceri


La 19 ani canta pe strazile Atenei, la 31 facea primul milion de dolari. Povestea artistului roman care a renuntat la muzica pentru afaceri


Este cunoscut in Romania pentru ca a castigat un Grammy, pentru proiectul muzical Damian&Brothers si pentru ca a cantat alaturi de artisti ca James Brown, Joe Cocker sau Nigel Kennedy. In Statele Unite ale Americii a fost un fenomen care a absolvit Magna Cum Laude celebra scoala de muzica Berklee din Boston, dupa ce fusese descoperit pe strazile Atenei, care a inregistrat 18 albume si care a reinventat jazzul cantand la nai.



De mai bine de un a renuntat la muzica, se ocupa de proiecte umanitare si gandeste doua planuri ample de afaceri. Primul din pasiune pentru muzica, al doilea din necesitate. 
Muzicianul Damian Draghici a revenit in Romania in 2006, dupa ce ajunsese in culmea gloriei in America, pentru a se reinventa si pentru a se intoarce la originile de care se desprinsese in 1989, cand a fugit din tara.
 
Cu proiectul Damian&Brothers, cu care a promovat muzica tiganeasca, a inceput sa fie cunoscut si in tara din care plecase de aproape 17 ani, ani care l-au transformat si care i-au schimbat viata asa cum visase, dar nu indraznise niciodata sa spere.
 
Singurul lui vis a fost sa plece in America. “De la 16 ani mi-a intrat in cap ca trebuia sa fug in America. Am plecat dintr-o nebunie, acum mi se pare un risc pe care mi l-am asumat. Sunt doua emotii prin care putem face lucruri incredibile: dezamagire totala si disperare. Eu cred ca le aveam pe amandoua, de aceea am facut miscarea asta”, a povestitDamian Draghici, intr-un interviu pentru incont.ro.
 
Si-a luat inima in dinti la 18 ani, cand a trecut clandestin granita in Iugoslavia, singur, fara ajutotul nimanui, fara busola si fara harta. Gandul lui era sa ajunga in Italia, de unde urma sa se urce pe un vapor spre America. “Am ajuns in Grecia din greseala, pentru ca in loc s-o iau spre Trieste am ajuns aproape de granita cu Grecia. Am ramas acolo 5 ani”, isi aminteste muzicianul.
 
Cinci ani care i-au schimbat radical viata si in care a trecut de la agonie la extaz. A plecat de la cantatul pe strada, la cantatul prin baruri si restaurante, si a ajuns la momentul la care, exact ca in povestile de succes americane, a fost descoperit de una dintre cele mai prestigioase scoli de muzica din lume, Berklee College of Music din Boston, unde a primit o bursa de studii.
 
Au urmat 11 ani in care s-a format ca muzician in America, in care a devenit un fenomen al naiului si al jazzului si in care a inceput sa castige si bani din concerte si albume vandute.
 
"Banii i-am pierdut, i-am facut iarasi, pentru ca daca ii faci o data, stii sa ii faci si a doua oara"
 
Nu stie foarte clar cati bani a castigat de-a lungul carierei din muzica. Ceea ce stie este ca la 31 de ani castiga primul milion de dolari din concerte si vanzari de albume si ca apoi au urmat cateva milioane pe care le-a reinvestit in muzica.
 
“Banii i-am pierdut, i-am facut iarasi, pentru ca daca ii faci o data ii faci si a doua oara. Castigi incredere in tine si stii cum sa-i faci. Important este sa gasesti cheia. Majoritastea celor care castiga la loto, in 2 ani de zile sunt faliti si nici nu stiu cum sa faca iarasi acei bani pentru ca nu au muncit pentru ei. Eu am avut perioade in care am castigat si 3 milioane de dolari, in 2004 de exemplu, am avut si perioade in care am castigat 100.000. Dar dupa 31 de ani n-am mai coborat sub un milion”, spune artistul.
 
Intoarcerea in Romania a fost pentru el la fel de fireasca precum aventura catre America. “Nu rezonez nicaieri mai bine ca aici. Cand am plecat, eu n-am fugit de Romania, am fugit de comunism. America m-a format, acolo am primit educatia, dar am ales sa ma intorc, pentru ca Romania imi da energie, ma inspira”, explica Draghici.
 
Si cu la fel de multa usurinta si fara urma de regret in voce vorbeste despre incheierea celui mai important capitol din viata sa – muzica, si orientarea catre acte de caritate si afaceri.
 
“Acum o iau de la zero, nu pentru ca as fi pierdut totul, ci pentru ca incep ceva nou si o iau de la capat. Daca unitatea de masura ar fi doar banii, sigur ar fi un esec. Daca unitatea de masura este pasiunea - si ma las manat de ea, voi duce lucrurile la bun sfarsit si la un moment dat voi avea succes si pe acest drum. Ceea ce am ales sa fac in ultimul an nu au fost niste afaceri, am ales pasiunile mele, ca sa le pot duce la bun sfarsit”, povesteste Damian Draghici despre proiectele in care este acum implicat.
 
Vorbeste obsesiv de mult despre pasiune, munca si obisnuinta de a duce lucrurile la bun sfarsit. In acest context povesteste despre cel mai drag proiect pe care se pregateste sa-l lanseze in septembrie: o academie de muzica, in care a investit peste un milion de euro si tot timpul sau din ultimele 14 luni.
 
Implinirea unui vis: scoala de muzica ce va acorda si burse pentru copiii saraci pentru ca "durerea provoaca talentul"
 
La scoala de muzica a lui Damian Draghici se vor “dezvolta talente” si vor putea studia copii de la 3 la 18 ani cu inclinatii catre muzica, balet, pictura, artele frumoase, in general. O pozitie deosebita o vor ocupa bursele pentru copiii talentati, dar defavorizati, care nu si-ar permite sa plateasca taxele, dar pe care artistul vrea sa-i ajute sa-si dezvolte talentele, sa le ofere aceeasi sansa pe care a primit-o si el cu ani in urma. “Sunt multi copii defavorizati foarte talentati, dar care nu au sansa de a-si dezvolta aceste talente. Presupun ca durerea provoaca talentul, si eu provin din aceeasi categorie”, spune Draghici.
 
Profesorii scolii vor fi alesi dintre cei mai buni muzicieni din Romania, dar si din tarile din jur, precum si dascali de laRoyal Academy of London si Berklee. De altfel, cu universitatea americana pe care el insusi a absolvit-o vrea sa stabileasca si o colaborare in sensul obtinerii unor burse de studiu pentru cei mai buni studenti din Romania, universitate la care un an de studii costa in jur de 100.000 de dolari.
 
Scoala asta este un vis de-al meu de cand am revenit in Romania, sa fac un centru de excelenta pentru artele frumoase, dar nu stiam cum sa-l pun in practica. Abia dupa o cercetare uriasa de 14 luni in care am folosit si companii de cercetare, dar si copii pe care i-am intrebat ce si-ar dori de la o scoala de muzica, mi-am dat seama ca putem salva muzica si arta, in general, daca sunt oameni buni care sa faca asta”, explica muzicianul.
 
Proaspatul om de afaceri mai spune ca este pregatit sa mai investeasca si in promovarea scolii aproximativ un milion de euro, dar ca de-a lungul anilor promovarea se va face strict prin intermediul talentelor pe care le va da scoala si a premiilor castigate de studenti.
 
“Nu este un proiect pentru urmatorii 2-3 ani, este un proiect care se intinde pe cativa ani de acum inainte. Daca vrem o academie de renume european si mondial, abia in 2020 putem vorbi de asa ceva. Sau poate chiar 2024. Vreau ca lumea sa-si aduca aminte de mine nu pentru cati bani am facut, ci pentru ca am facut cea mai tare academie de muzica din Romania si din estul Europei. Cand vorbesti despre George Enescu nu spui cate milioane a facut, ci vorbesti despre realizarile lui in muzica”.

"America te invata sa fii om de afaceri. M-am initiat in afaceri facand muzica"
 
Damian Draghici vorbeste cu multa pasiune despre proiectul sau si povesteste ca, desi pana acum un an nu s-a gandit serios sa se apuce de afaceri, pe tot parcursul timpului in care a cantat a invatat cate putin si din ce inseamna administrarea si reinvestirea banilor.
 
“America te invata sa fii om de afaceri. In muzica ai doua vaiante: poti sa fii artistul boem, care lasa administrarea banilor in mainile avocatilor si la 50 de ani ajungi falit sau poti sa-ti iei cariera in propriile maini, sa inveti sa-ti administrezi banii, poti sa inveti de la cei pe care ii angajezi sa te ajute si asa ajungi la randul tau om de afaceri. Pentru mine, muzica a fost si o afacere. Pe de o parte eram boemul, artistul, dar pe de alta parte ma ocupam de organizarea concertelor - un concert se punea pe picioare cu sute de angajati si cu milioane de dolari. Eu ma ocupam de productie, lucram un an jumatate la organizare, am invatat lucruri care tin bani. Eram un om de afaceri fara sa stiu ca sunt”, povesteste Damian Draghici.
 
De altfel, spiritul antreprenorial i-a dat tarcoale inca de cand era in Grecia, unde isi deschisese un restaurant –“Otithes” (“Tot ce vrei”), dar la care a renuntat odata cu plecarea in State. Iar proiectele de afaceri ale lui Damian Draghici nu se opresc aici. Mai pregateste o afacere careia ii va da drumul spre sfarsitul anului, dar despre care nu vorbeste pentru ca inca nu a stabilit toate detaliile.
 
In prezent, dupa mai bine de zece ani de cariera si de succes international, nu se considera un om bogat din punct de vedere material. “Sunt bogat spiritual si, daca esti bogat spiritual, esti bogat din toate punctele de vedere. Daca esti bogat trebuie sa faci lucruri pentru comunitatea in care traiesti, pentru societate, trebuie sa faci lucruri iesite din comun nu pentru bani, ci pentru ca iti plac tie. De exemplu, eu fac scoala de muzica pentru ca as vrea ca si copiii mei sa aiba o scoala de inalta calitate la care sa invete in Romania, asa cum am avut eu in America”, spune Draghici.

"De ce sa fie asa important ce masina conduc? Poate sa fie si un cal, poate sa fie si un taxi, important este sa ma duca acolo unde trebuie sa ajung"
 
Artistul mai spune ca in proiectele sale de afaceri, apeleaza la banci sau la fonduri de investitii, unde garanteaza cu propria imagine pentru ca “stiu ce-am facut si stiu ca sunt un om serios”.
 
“Reprezint o garantie pentru oameni, chiar si la banca, pentru ca oamenii stiu ca am dus lucrurile la bun sfarsit, sunt un om serios si constitutia mea ca om este aceea de a face lucrurile bine si de a face lucruri care ma provoaca, care ma pun la incercari grele, care nu ma sperie si pe care le duc la bun sfarsit.”
 
Nu il intereseaza partea materiala a vietii, nu are masini scumpe, nu-l intereseaza marca hainelor pe care le poarta si nu se duce in vacante extravagante. “De ce sa fie asa important ce masina conduc? Poate sa fie si un cal, poate sa fie si o trasura sau un taxi. Daca eu am de ajuns undeva, nu conteaza cu ce ajung, important este sa ajung. Daca dimineata te concentrezi 2 ore cu ce te imbraci, 3 ore cum iti speli masina, cand mai ai timp sa faci ceea ce ai de facut?”
 
Americanii l-au invatat sa munceasca foarte mult pentru a ajunge la succes (caracteristica ce considera ca lipseste industriei muzicale din Romania) si sa aiba incredere in el.
 
Americanii au o modalitate de a-ti induce o stare prin care sa ai incredere in tine. Daca vad un lucru cat de mic, dar bun in tine, apreciaza, vin sub picioarele tale si te ridica si mai sus. Iti dau acea mana de ajutor care este extraordinar de importanta. Asta a fost cheia, scanteia”, concluzioneaza artistul roman.
 
Damian Draghici va vorbi, pe 23 mai, la conferinta “Managementul reputatiei”, despre cum se construieste un brand personal si, mai ales, cum se pastreaza, alaturi de invitati precum Carsten Wegmann, director al Institutului Reputatiei din Danemarca, Sandra Pralong, presedintele Asociatiei Romane de Relatii Publice, Elisabeta Ghidiu, director in cadrul Transgaz sau Alina Stanciu, Managing Director la Ogilvy PR.