Monday, May 28, 2012

Apple trece la nivelul urmator. Instrumentul cu care vrea sa revolutioneze industria gadgeturilor: iPen-ul


Apple trece la nivelul urmator. Instrumentul cu care vrea sa revolutioneze industria gadgeturilor: iPen-ul

Cea mai valoroasa companie din lume a depus un brevet de inventie pentru un stilou special pentru device-urile cu touchscreen



Biroul Patentelor din Statele Unite a facut publica, joi, o aplicatie realizata de Apple. Este vorba despre stiloul conceput de brandul american.
Instrumentul va purta denumirea de iPen si va putea oferi feedback vizual, audio (va include un mini microfon) si tactil, in functie de presiunea cu care va fi folosit pe ecranele device-urilor tehnologice, noteaza site-ul american.
iPen a fost gandit si prelucrat cu ajutorul instrumentelor folosite pentru celelalte device-uri ale companiei.
Deja exista foarte multi potential utilizatori pentru iPen, inclusiv companii de web design sau editare foto, dar si jocuri multiplayer, potrivit Business Insider.

iPen-ul va functiona pe iPhone, iPad si alte gadgeturi Apple.

Cateva dintre exemplele de interfete cu care iPen va fi compativi il reprezinta suprafetele de tip touch folosite deiPhone, iPad sau iPod. Interfata de tip tactil presupune 103 diferite tipuri de atingeri, precum scriere (editare), scrolling, atingeri rapide etc. Senzorul folosit de iPen va fi receptiv la diversi alte senzori capacitivi, optici si acustici.

In fotografiile de mai jos vedeti cum functioneaza instrumentul gandit de inginerii Apple:




O industrie care nu va disparea niciodata. Cele mai valoroase 10 marci de bere din lume


O industrie care nu va disparea niciodata. Cele mai valoroase 10 marci de bere din lume


Se apropie vara si incep sa se umple terasele, iar bautura preferata este berea. Si chiar daca in toata lumea se vand miliarde de litri de bere si avem tendinta sa credem ca este cel mai vandut produs de pe planeta, producatorii cheltuiesc bugete de milioane de dolari pentru promovare, intr-o piata cu o concurenta acerba.



Desi pe piata globala exista mii de sortimente de bere, cei mai mari jucatori din domeniu, la nivel mondial, pot fi numarati pe degete, Anheuser-Busch InBev, MillerCoors (cunoscuta sub numele de SABMiller in afara SUA) si Diageofiind cele mai mari trei nume.
 
Si desi succesul acestei afaceri depinde, in mare parte, de contractele de distributie pe termen lung in magazine si restaurante, companiile cheltuiesc in continuare sute de milioane de dolari pentru a se promova in toate colturile lumii.
 
In fiecare an, compania de cercetare de piataMillward Brown realizeaza un top 10, la nivel global, al valorii brandurilor.
 
Criteriile dupa care se realizeaza clasamentul sunt castigurile de pe urma brandului, castigurile potentiale si calitatea brandului in mintea consumatorilor, iar aceasta valoare este exprimata in dolari.