Saturday, March 30, 2013

Cafeaua cu lapte

cafeaua cu lapte,
eu io dau la pat,
și muncesc cât șapte,
parcă sunt ....

că când se ceartă întruna
eu mă juman-fish
o las să vorbească
și plec să mă ....

pișcături de muște
am pe mine o droaie
eu citesc și ea
mă gâdilă la ...

coatele-mi sunt roase 
de atâtea frecături
eu muncesc și ea
se scarpină în...

curtezani o mie,
și-a găsit în grabă,
ea sașeaz cu alții
eu fac numai ...

la bărbier te tunde
vezi că nu mai poci 
când simți că te rade 
chiar și pe la....

flori la pălărie
și-a pus Măriuța
ea ar fi bărbatul 
dacă ar avea ....

Puțintică minte
s-aibă ea vă zic
n-ar sta zi și noapte 
cu nasu în...

linjeria dânșii 
costă o avere,
prin ea vezi ce are
dama între...

păi cere câte odată 
în Dacie so plimb
iese dezbrăcată 
și vrea numai...

limbă cu cartoafe
Și varză umplută
dacă nu-i fac gustul
nu vrea să se ...

fură tot din casă
joacă la noroc
de mine nu-i pasă
când io dau la ...

ciocolată și 
chiar cremă-i dau destula
dar cu toate astea 
stă ca proasta-n ...

putina cu brânză 
a rămas iar goală
ea se apleacă-n față
mie mi se ...

scoală pân și morții
când face scandal
crede despre mine 
că o am de...

calul de bătaie 
am ajuns măi Nae
face hărmălaie 
când mă lïnge-n...


coatele mi-s roase 
de-atâtea frecături
Eu muncesc și ea
se scarpină în...

No comments:

Post a Comment