Monday, May 20, 2013

"Sunt prea frumoasa ca sa lucrez"


Frumusetea ar trebui sa fie o binecuvantare pentru orice femeie, nu si pentru Laura Fernee, din Marea Britanie, in varsta de 33 de ani.
Ea sustine ca felul in care arata nu i-a adus decat probleme.
Silueta ei perfecta si chipul frumos, acestea sunt motivele pentru care Laura a decis sa nu mai munceasca. Femeia spune ca toti barbatii de la locul de munca ii faceau avansuri, iar colegele o urau si o evitau, pentru ca era mai frumoasa decat ele.
De doi ani de zile, Laura traieste din banii parintilor ei. Ea a renuntat la locul de munca dintr-un laborator de stiinta, unde era platita cu 30.000 de lire sterline pe luna.
"Nu sunt o persoana lenesa sau o intretinuta.
Adevarul este ca felul in care arat mi-a adus numai probleme.
Am decis sa nu mai lucrez, nu e pentru mine.
Nu e vina mea, nu sunt eu de vina ca sunt frumoasa", a declarat Laura.
"Barbatii de la locul de munca era interesati doar de felul in care arat.
Eu imi doream sa ma aprecieze pentru munca si inteligenta mea.
Imi lasau cadouri pe birou si primeam zilnic invitatii in oras", a mai spus Laura. Laura si-a luat doctoratul in stiinte, iar din 2008 lucra intr-un laborator cunoscut din Marea Britanie.
Ea spune ca s-a vazut nevoita sa renunte din cauza felului in care ra tratata.



No comments:

Post a Comment