Saturday, December 3, 2011

Descoperire UNICA. Aceasta este cea mai mare insecta din lume si cantareste cat trei soareci. FOTO


Mark Moffett, in varsta de 53 de ani, a gasit pe o insula din Noua Zeelanda cea mai mare insecta din lume. Ea cantareste 71 grame, ceea ce inseamna de 3 ori greutatea unui soarece, si isi poate intinde aripile pe o lungime de peste 17 centimetri.
“Eram impreuna cu prietenii mei pe insula si cautam insecte. Am dat peste cea mai mare din cate exista. Am gasit-o intr-un copac. Semana cu un greiere. I-am dat un morcov si a inceput imediat sa manance din el. I-a placut atat de mult ca nici nu a realizat ca se asezase pe mana mea. Nu am lasat-o sa termine morcovul de teama sa nu i se faca rau”, a declarat Mark.
insecta
"Descoperirea noastra este de-a dreptul fascinanta. Este cea mai mare insecta dintre cele descoperite pana acum", a marturisit un prieten a lui Mark.

No comments:

Post a Comment